Corona week 30/03 - 05/04

Week 2 van het posten van onze foto's en leuke tekstjes. Toch elke keer leuk als het binnenkomt en ik het ga posten.  Leuk om te zien dat het goed gaat met jullie.  Maar ook de vaststelling dat we elkaar toch wel heel erg missen. 

Phébe:
Hallo iedereen hoe gaat het met jullie? ik heb deze week al veel geleerd. Jullie ook? En wij zijn al gaan wandelen en fietsen .Thuis zit ik veel op tik tok 😂Ik mis jullie .ik bel op houseparty met Levi,Mattiz,Faith
Als jullie ook eens willen bellen of een berichtje sturen mag altijd  .Of juffrouw misschien kunnen we ook eens samen bellen met de hele klas.Op koor hadden we dat op zoom gedaan echt leuk👍En nog een profciat aan Seppe 



Myro:
Dag lieve vriendjes,
Ik vind het jammer dat ik jullie nu niet kan zien en ik hoop dat we snel terug plezier kunnen maken.
Mijn broers en ik doen allerlei leuke dingen. 
En omdat ik nu ook niet mag gaan volleyballen geven onze trainers ons iedere dag een challenge. In het filmpje zie je er eentje van.
Myro




vele groetjes van Juul




Ik stond buiten en opeens kwam er een grote vrachtwagen aan die op me toeterde en deze stoere jongen zat er in...rara.... :)














Reacties

Populaire posts van deze blog

Corona....we moeten elkaar missen...maar blijven toch aan onze vriendjes denken.... week 23/03 - 29/03

uitstap Bokrijk