Corona....we moeten elkaar missen...maar blijven toch aan onze vriendjes denken.... week 23/03 - 29/03

Lieve klasgenootjes, mama, papa en iedereen die het wilt mee volgen.  Normaal komen er op de blog steeds leuke foto's van de dingen die we op school doen, van knutselwerkjes tot uitstappen, noem maar op.  Maar door Corona kunnen we niets samen doen.  We moeten aan onze gezondheid denken en het veilig houden.  Niets is nog normaal...We staan op....en dan...we kunnen niet naar onze vriendjes gaan, een verjaardagsfeestje kan niet, naar de sportclub kan niet,.... noem maar op.  Maar we gaan niet bij de pakken blijven zitten en de blog nu gebruiken om leuke dingen die we doen met elkaar te delen.   En de vriendschap die jullie hebben, gaat zeker niet verloren.  Als alles weer veilig is, zien we elkaar weer en staan we weer meer dan ooit voor elkaar klaar!!

Dit is al een leuke tekening van Dean.



Briefje van Nick:


Hoi klasgenootjes,

Ik vind het een leuk idee om een verslagje te maken voor iedereen.  Ik mis ook iedereen.

Dit is wat ik vorige week heb gedaan:

Ondanks dat ik thuis moest blijven heb ik toch een hele leuke week gehad met mama en papa.  Ik heb iedere dag mijn werkjes gemaakt en op snappet oefeningen gemaakt.  Als ik pauze had, ben ik samen met mama en papa gaan wandelen.  Af en toe ging Kyra onze hond ook mee.  Ik vond het fijn dat de zon scheen dan kon ik buiten boogschieten en af en toe voetballen. 
In het weekend ben ik voor de allereerste keer gaan mountainbiken met papa.  Ik keek er enorm naar uit maar ik was bekaf toen ik terug thuis kwam.

Groetjes en tot ...
Nick



Nog meer leuke tekeningen van Dean.









Dean heel hard aan het werk.  :) :)


Ook Jade mist jullie heel erg.



Dean heeft met zijn ouders en zus een heel leuke natuurwandeling gemaakt.  Top!!



Seppe heeft ook al heel hard gewerkt en mist jullie ook.


En Phébe heeft tijdens haar wandeling zelfs een foto gemaakt bij mij voor de deur.   Echt geweldig.  Jammer dat ik dat net gemist heb.




Leuke foto's van Romaisae




en natuurlijk een pootje van Milo.  Hij heeft zijn eerste fietstochtje gehad.



Een mailtje van Milan:

Hallo juf christel, en klas genootjes
Hier een email van Milan.
Ik mis de school heel erg want thuis is het niet hetzelfde.
Ik mis het spelen met mijn vrienden en de vertel momentjes.
Ook vind ik het huiswerk en de lessen moeilijk zonder de uitleg van de juf.
Het is ook wel een beetje veel hoor.
Veel kunnen we niet doen want ergens op bezoek gaan dat kan niet.
Gelukkig heb ik mijn hondjes nog om mee te spelen en mee te knuffelen.
Ik vraag mij af hoe het met iedereen gaat!
Wat zou iedereen toch doen de hele dag en vinden ze dit leuk of niet?
Hopelijk is alles snel voorbij zodat we weer met zijn alle naar school kunnen om elkaar te zien.
Veel groetjes van milan denis!

Een berichtje van Levi:

Hij heeft ook al een heerlijke smoothie gemaakt, ziet er wel lekker uit...mmm...





Seppe met zijn grote vriend.




Nog leuke foto's van Nick.  Samen met zijn grote vriend en zijn leuke knutselwerkjes.  












Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Corona week 30/03 - 05/04

uitstap Bokrijk